Seda06891 geçen Salı sezaryen doğum yaptım
Yeme içme konusunda herkesin önerilerinin yanında pötibör bisküvi ve sakız bulundurmanı öneririm. Ayrıca kayısı hoşafı ve üzüm hoşafı götürebilirsin ben ilk gün kayısının Sadece suyunu içmiştim. Anestezi etkisi olarak bir yerde ağrı oluşması normal kabul ediliyor kendinizi baş ağrısı, omuz ağrısı gibi şeylere psikolojik olarak alıştırın
Sezaryen sonrasında sonda çıkarma ve pansuman gibi şeyler için elbise gerekli oluyor. Alt üst takım tercih ettiyseniz elbise de bulundurun