Merhaba hanımlar geçenlerde de aynısı ayın 13 de oldu böyle kahverengili yapışkanlı bir akıntı ama devamı gelmedi sancım vardı baya doktora gittim akşam ebe baktığında mantar enfeksiyonu var ama leke neden anlamadım demişti serum takıldı neyse tekrardan bugün daha yoğun şekilde kahverengi akıntı geldi yapışkanımsı tarzda acaba enfeksiyondan mı yoksa nişan mı ? Yaşayan var mı ?