NazlGlnen Abur cuburu çok seven hamişler var mı acaba yoksa sadece ben miyim çok merak ediyorum .. Bir türlü kendime dur diyemiyorum ve yiyorum 😪
Gurbetgelini NazlGlnen hamiş değilim şimdi ama seviyorum hamişken ama herşeyden abartmayarak yedim içtim iki hamilelik geçirdim
Esilaminel NazlGlnen bana kalsa yemek yrmiycem abur cubur ve disardan yemek istiycem nerde zararli sey benim aklim onda...
NazlGlnen Gurbetgelini Bende yiyorum şimdilik bir sıkıntımız yok kilo alma dışında ama yinede tedirgin olmuyor değilim 😝
Gurbetgelini NazlGlnen hangimiz akmadık 2 2 kiloları ilk hamileliğimde 100 ile tamamladım ikinci de 90 4,5 aylık bebeğim 68 oldum ki zaten 68 le başlamıştım hamileliğe
Zhrcls Bende asiri cikolataya ve jelibona baglandim bu ara cipsde ayni sekilde ne kadr zararli seyler varsa tatli geliyor bana farkindayim ama cok tatlilar 🤣🤣🤣
NazlGlnen Gurbetgelini Bende çok aldım güya pilates eğitmeniyim sporcuyum ama abur cuburu bırakamadım 🤣😪
Glstn Ayy şükür ki hiç abur cubura düşmedim. Bilinçli beslenmeye çalışıyorum.Hiç aklıma dahi gelmiyor öyle şeyler. Allah yardımcınız olsun kızlar 🤗
Zhrcls NazlGlnen kesinlikle yasaklar daha tatli geliyo midemde yanmam.oluyo o da olmasa hic durmam surekli yerim herhalde 🤣🤣
Gurbetgelini NazlGlnen illa alınıyor canım ben yapalım bebişlwrim sağlıklı olsunda tıp ilerledi her türlü defarmasyonlaru düzeltiyorlar fıstık gibi çocukları tamamlayınca düzeltiriz artık . Ya da spor ile toparlananşlşrse sporla
Zhrcls Huzur20 ben daha yeni basladim umarim bir an oncede birakabilirim tek ben boyleyim saniyodum.en azindan tek olmadigimi ogrendim buna sevindim
NazlGlnen Bhr075 Hiç kısmadım yememden hayırlısı bakalım 😂 az kaldı son 2 ay . 2 ayı da atlatırsam çok iyi olur 😂
Bhr075 NazlGlnen aynen b NazlGlnen bende doktora her nekadar kısıyorum desemde hiç kismadim🤣 bizimde 2 ayımız kaldı☺️ Rabbim sağ saglim kucağımıza almayi nasip etsin
Bhr075 Glstn Amin benim normaldede vardı su an daha da arttı maalesef her doktora gittigimde azar esitiyorum😤