betul6823 Merhabalar anne yani besik aldım minimal olması önceliğimizdi yatak odası küçük olduğu için. Diger modeller hem boyut olarak büyük hemde sallanirdi. Sallanır olması çok mu önemli tecrübe eden var mı aranizda.
Baharoloji betul6823 ben sallanır tercih etmedim alışmasın diye hiç te sallamadım şuan 4 yaşında ikinci de yine sallanmaz kullanıyorum bence gerek yok
ebrunasrullahylmz12211221 Bende geçen gün geldi beşiğim anne yanı benimki de sallanılıyo ama benimkinde salamak istemezsen bi vida verdiler onu takıyorum sallanmıyo beşik ama ben sallarım ya rahatlık olur