Eylul_annesi52 Kızlar ikili tarama sonucunda beta hcg 50 üzeri çıkarsa kiz altı olursa erkek oluyormuş doğru mu bilgisi olan var mi
gamzecgr Eylul_annesi52 yok betayla hiç bir alakası yok ikili taramada ultrasonda genelde doktorlar söylüyor artık cinsiyeti zaten
gamzecgr Eylul_annesi52 burdan çok okudum devlette de söyleyen doktorlar varmış artık tamamen doktora bağlı 🌸
Bebekler2-2 Evet benim bugün ikili testim vardı doktor yanılma payı bu haftada çok ama erkek görüyorum dedi