İyi akşamlar 32+2 hamileyim. Bugün doktor kontrolünde bebeğin boyu 43cm kilosu 1.975 çıktı ve doktor kafasının 35 hafta göründüğünü söyledi. Herhangi bir sıvı birikimi yok ancak takip edeceğiz dedi. Biraz internette baktım 1 2 haftalık büyüklük için normal denmiş ama 3 hafta olduğu için tedirgin oldum böyle bir durum yaşayan var mı? sonraki haftalarda düzeldi mi yada bir sorunla karşılaşan annelerimiz varsa yazabilir mi lütfen 🥺