Kızlar sizden yardım istiyorum 3,5 aylık hamileyim sabah ve ikindi gibi çok az kahverengi leke geldi ama aşırı bir kasık ağrım sancım yok çok ama çok az sızı şeklinde ağrı geliyor ve devamı gelmiyor bu şekilde sorun yaşayan ve sonucunda düşük yapan var mı
@