tatlibebegim_ 2.aşılamam bu eğer bu aşılama tutarsa kaçıncı günde bebek tutunmaya başlıyor bileniniz var mı
filialunae tatlibebegim_ Aşılamayı bilmiyorum ama tüp bebekte genellikle transferden sonra tutunma lekelenmesi hep 8. gün oluyormuş spesifik olarak. Ben de tammm tamına 8. gün yaşadım 😂 5 günlük döllenmiş embrio koyuldu bana. 5 6 gün döllenme tüplerde devam ediyor. 5+8 koy Çünkü rahimin içinde ilk önce kabuğunu atıp minicik kılcal damarlarla bağlanmaya çalışıyor. O işlem de 7 8 gün sürüyor demek ki. Dediğiniz mantıkta olsa benim 5 günlük döllenmiş embriyo koyulduğu için transferden 2 gün sonra yerleşme lekelenmesi olması lazımdı. Yani işlemden 12 gün sonra falan yaşayabilirsin tabii herkeste leke olacak diye bir kaide yok. Sütlü kahvemsi pembemsi sümüksü bir yapıda oluyor. Bu günlerde çok ince damarlarla Rahime bağlandığı için damarsal sebeplerle tutunmama olabiliyor. Sabah akşam yarımşar limon sıkıp içmeni öneririm eğer doktorun kanın sulansın diye coraspin vs yazmadıysa.
tatlibebegim_ MelodyFairy ayy inşallah yaa sana bana ve isteyen herkes bu duyguyu tatsın nasip olsun inşallah yaa🤍🤲🏻
Mercimekannesi-2016 tatlibebegim_ canım benimde 13. Gün oldu yarın kan vericem doktorun dediği tarih dua et 🙌
tatlibebegim_ Mercimekannesi-2016 Allahın izniyle pozitif olur merak etme enbiya suresi 89.ayet bol bol oku ne kadar okuyabilirsen, mutlaka haber et bizedee🥰
Mercimekannesi-2016 tatlibebegim_ Tamm canım okuyayım mutlaka haber veririm canım allahım güzel haberler almayı nasip etsin hepimize
tatlibebegim_ Mercimekannesi-2016 inşallah tutar canım Allah gönlüne göre versin aslında test yapsan çıkar benim ilkinde 12.günde tamamen negatifdi
tatlibebegim_ filialunae yok doktor birşey yazmadı tek progestan fitil yazdı,eğer tutarsa limonun bebeğe zararı olmaz mı ödem attırıcı ya