EceAydn Doğum yapalı on gün oluyor kızlar. En korktuğum şeydi göğüs ucu yarası; sızlaması, acısı. Silverette alıcaktım doğum yapmadan önce. Ama iyi ki almamışım :) 36. haftadan itibaren lansinoh sürdüm göğüs uçlarıma. Doğumdan sonra ikinci gün yara olmaya başladı. Her emzirmemden sonra lansinoha devam ettim. Daha sonra ayva çekirdeğini okumuştum burda inanılmaz işe yaradı günde üç kere de onu uyguladım. Kendi sütümü biraz akıtıp onunlada temizledim arada. Bu üçü kurtarıcım oldu. Göğüs ucu koruyucusu almıştım onu bile kullanmadım. 5. günde yara falan kalmadı çok şükür 🙏🏻
Naz1905 EceAydn ayva çekirdeğini nasıl kullanıyorsun cnm. Bende lanolin kullanıyorum çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok
Sinemmeras Naz1905 ayva çekirdeklerini bir kavanoza koy bir miktarda gül suyu ilave et içine geceden sabaha krem oluyor zafen