Balkaymak1 Merhaba kıyafet aldınız mı? Neler aldınız hangi ay kaç tane aldınız? Hazırlıklar nasıl gidiyooor 🫠
iremkoftercioglu Balkaymak1 24. Haftadayım sanırım benim sezeryan da olacağı için Kasım ortasına denk geliyor 🤭 benim ikinci gebeliğim ben net cinsiyeti öğrendikten sonra direk 2 takım kıyafet ve nevresim takımı aldım ne alakaysa 😂
Harvicell Balkaymak1 indirimden bez ıslak mendil ve emzik aldım sadece . Abisinin kıyafetleri ve eşyaları duruyor çok fazla bir şey almayacağım 1 hastane çıkışı alcam ☺️
Balkaymak1 Ay herkes 3-5 sıralıyor kıyafet en zor olanı gibi geliyor az alsak sıkıbtı çok alsak sıkıntı napıcaz