MonicaGeller benim de 2 düşüğüm var maalesef 😔 ilki 13. haftada düştü. Çok sancılıydı sonrasında kürtaja alındım korunmadık hiç neredeyse 1 sene sonra tekrar hamile kaldım onda kese oluşmadan adet gördüm 4 5 haftalıktı. Bu sefer progestan kullandım 16 hafta kadar, çalışmama rağmen bir şey olmadı şükür 🙏🏻 dediğim gibi bir şekilde olmayacağı varmış diyorum artık, o zamanlar çok test yaptırmıştım bir şey çıkmamıştı