Merhaba arkadaşlar bugün tam 7 haftalık gebeyim 5. Haftamda doktora gittim kese göründü bebek görünmedi 10 gün sonra kontrole gittim o gün 6+4 günlüktü kese var bebek yok boş gebelik kürtajla alalım dedi aynı gün başka doktora gittim o da kese var bebek yok haftaya yine gel aynı sorun devam ederse kürtaj yapacağız dedi ben çok araştırdım 8.-9. Haftada görünen bebekler varmış onlarada boş gebelik denmiş daha önce bunu yaşayan sonradan bebeğini gören oldu mu