Esrass
kızlar doğum için hastahane de illa eşlerimiz olmalimi benim esim yurt dışına çıkıyor iş için arada ayda 2 kez filan çıkıyor fazla kalmıyor ama hep korkuyoruz o esnada benim dogumum olucak die. ne bileyim bide ilk bebeğimiz sezeryan falan olursam onay mi ne alıyorlar eşlerden öyle duymuştum o olmadan doğum olmaz mı 🤗