aycankavakk Kahraman88 ben 10.haftada ilen yaptırmıstım bir doktor olarak imkanınız varsa öneririm down sendromu gibi kromozom anomalileri için ultrasondan cok daha yüksek dogruluk oranı mevcut.
papatya-0 Kahraman88 bizde geçen hafta yaptirdik 12 hafta bitmişti evet fiyat uçuk ama en azindan herşey belli oluyormuş hayırlısı hepimizin hakkında birde ikiz oldukları için daha çok tercih ettik🙏
Esraa79 Kahraman88 imkanınız varsa yaptırın derim. Şüphe kalmıyor en azından doğruluk payı yüksek. Evet cinsiyetide, hastalıklarını da öğreniyorsunuz☺️