Yagmur_54_61 Hendekte doğum yapıp memnun kalan vrmı bana cok öneriyorlar ve zahide asoglu doktoru da cok önerdiler sizce nsıl
Cgdem123 Yagmur_54_61 benim ilk gebeligim ve bana Sakarya eğitim araştırmada doğum yapmamı önerdiler hendek hastanesinde mudale etme ve ekipmanları yokmuş direk eğitim araştırmaya yolladıklarini söylediler cevremdekiler
Derya5454 Yagmur_54_61 bende doktora sordum da doğum oluyomu diye gece falan sancilanirsak yüksek ihtimal eğitim araştırmaya sevk ediliyomus genelde sezeryan doğum oluyo
Yagmur_54_61 Cgdem123 hendegide bana cok önerdiler araştırmada ilgi yok temizlik acısından da temiz değil miş cok kararsızım
Cgdem123 Yagmur_54_61 14 Haziran’da eltim doğum yaptı gayet memnun olduğunu söyledi ilgili davranmişlar birazda şans meselesi doktorlar
Derya5454 Yagmur_54_61 hendekte sezeryan doğum oluyomus genelde ameliyat günleri var işte salı ve cuma sanırım işte o günlerde sancın bişeyin olursa normal doğum yapma sansin yüksek oluyomus diğer zamanlarda genel olarak sevk ediyolarmis