Sevval_- kesinlikle aynı şekildeyim bende canım 29+1 olucaz bu gece, 30 a girdik artık ama bebeğimi hiç yukarda hissetmedim daha hep aşağıda kasığımda. Vajinanın üstünde resmen Bugün yeni doğum yapmış arkadaşıma sordum oda benim de hep öyleydi dedi hep aşağıda kasığıma baskı yapıyordu dedi. Çok şükür sorunsuz kucağına aldı bebeğini. Kontrolüm ay sonu doktor da tatilde bende anca ay sonu sorabilcem