Minikmucizelere Evet ben iki kere yaşadım süreci maalesef. İkinci de aynı tüpte olunca tüple birlikte aldılar bebeği de. İnsan betam düşse de şu hastaneden çıksam diye beklerken buluyor kendini. Yan odalarda bebek sesleri gelirken sen düşük yapmayı bekliyorsun. Ben de depresyona girdim maalesef. Eşimle hiç sorunum yokken ona çok sardım. O riskli bir durum olduğu için benim derdimdeydi, bense bebeğimin. Sen hiç üzülmüyorsun diye çok tartıştım.