Arkadaslar ben carsamba günü tam 4 haftalık olucam ama hıc bı kıpırdama yani nasıl desem kasıklarda bi belirti vs yasamıyorum testi yapmadan önce kasıklar agrırdı suan hiç bi agrı vs yok ilk bebeğimde kasıklarım kıpırdama seyirmeleri hatırlıyorum :(yoksa mor gebelik mi acaba yaşayan oldu mu hiç ya da suan bunları yasamamam normal mi