Karatassukran hmmokk ne güldüm ya 😂😂 aynı durumdan müzdaribim bide ğün boyu yapmamışssın gibi sıkıştırıyor yapınca da 2 3 damla anca oluyor deli ediyor 😂😂😂👏👏👏
Selindikci35 Ozgesirin 6+3 bnde oyle😁 en kotusu gece uyurken bi an da kalkmak..Surekli baski hissi yasiyorum doktor normal demisti ama cok yoruldum😂
hmmokk Karatassukran öğretmenim hala çalışıyorum çocuklarda alıştı tenefüste öğle arasında fln beni bulamayınca hepsi wc’nin önünde bekliyo😂😂
Ozgesirin Alevvvv evet benimde kasıklarım karnım filan çok sancılanıyor. Doktora sordum çok iyi bebeğin gelişiyor dedi🙋♀️
Emineninannesi 01_smyy bende nerdeyse kapının önüne döşeykle yorgan attıp orda yatacağım çok yoruldum artık wc ye gitmekten😑😑🤣🤣
Selindikci35 Karatassukran 😂😂 butun gun ictigim tek sey su yani sanki akarsulari hortumlamisim gibi yani