32 haftalık olduk sürekli pıt pıt hıçkırık halinde benim kız karnım atıp duruyor sizinde oluyor mu günde bir den fazla hıçkırık tuttuğu oluyor neden acaba niye hıçkırık tutarki anne karnındaki bebeği 😊 rahatsız oluyor mudur acaba diye aklımdan geçmiyor değil