Mlke987 sorma bende başlık açmıştım tansiyon düşüklüğünden 1 günde 2 serum taktırdım hala düzelmedi midem aşırı bulanıyor kusmamak için zor tutuyorum doktora tansiyonumu söyledim yüksek olmasındansa düşük daha iyi dedi 36. Haftadayım 4 gündür bu şekil Allah hepimizin yardımcısı olsun