Ben 30 haftalik hamileyim ve kanal yaptırdım canım hatta çarşamba günü de dolgusu yapılacak. İltihap olduğu için ilaç koyup bekletti doktor. Bana da devletteki doktor izin veremem kağıt veremem herkes kendi riskini alsın dedi . Mecbur özele gittim ozeldeki kadın doğum doktoru muane etti ve kağıt yazdı verdi bir sknti olmaz dedi