Merhaba hanımlar bugün 19+1 olduk yanlız bebeğimi önce hissederdim dünden beri hissetmiyorum hareket etmiyor sanki . Dünden beri bas donmesi mide bunaltısi var bu sabah da uyandığım da belim çok felaket agriyor hala agriyor sizce normal mi yaşayan var mi ? 🙄🤔🙏🏻