Hasret5506 6+4 um ama adete göre 7+4 1 haf. G3c döllenme oldu kan degerlerimi vermiştim 15 gün önce hiç gözükmedim doktora yarın ozele gidicem dua edin lütfen şuan bende hiç bir sıkıntı yok umarım bebeğim de iyi ve yerindedir🥺🥺🥺
Kubrakarahan Benim tam o haftada duyuldu 495 beta ile öğrendim üç haftalıktı🤲🏼🤍İnşallah seninkide sağlıklı bi minnoştur