Semasyy 20+1 haftalık hamileyim iki gündür sadece akşamları aşırı karnım sert oluyor yemekten dolayı mı normal mi sizlere de oldu mu cevaplarsanız çok sevinirim? Beni korkutuyor çünkü
Mavisim3457 Semasyy Benimde öyleydi. Rahatsızlık veriyordu bana. Gaz doluyordu mideme, hazımsızlık sorunu hamilelikden dolayı oluyor bunlar sebep. Gazlı birşey yemesem de oluyordu hormonal canım. Endişe etme. Belirli aylarda düzelecek yine başlayacak
TomrisHanim Semasyy genellikle ayakta cok durup yürümekten cok sert oluyor benim sonra düzeliyor paniklemeyin doktora gidince sorarsın
Zlyhaa Merhaba ben de 20+3 üm aynı şekilde oluyor bende de. Doktorum normal dedi. Sağlıkla kucağımiza alalım inşaallah 🌸
Semasyy Zlyhaa ay çok sağolun bi nebze rahatladım daha kontolüme bir hafta var çünkü amin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza 🩵
1122esraesila Bende 20+1 deyim çok sert oluyor sanki balonu son anına kadar şişirmiş gibi birde 3 saattir yatıyorum çikolata yiyorum hareketlerini hissedemiyorum
Semasyy 1122esraesila aynı gündeyiz ve aynı şeyleri yaşıyoruz dün değil önceki gün çok güzeldi bugün çok çok az hareket hissettim cinsiyet belli mi sizin
1122esraesila Semasyy evet bende şimdi az az hissetmeye başladım yoksa acile gitmeyi düşünüyordum. Sizin ne durumda Şuan? Evet erkek bebek sizin ? 😌
Semasyy 1122esraesila bizim kızımız geliyor inşallah sağlıkla gelsinler 🩵 sabah küçük küçük hissetmesem ben de korkardım ama çokmaz hissettim insan sürekli hissetmek istiyor 😂
Semasyy Esradenizz1 ilk gebeliğim 17. 18 hafta arası küçük seyirme şeklinde hissetmeye başladım bazen çok güzel tekmelese de bazen çok durağan bugün olduğu gibi 😂
Mavisim3457 Günde 10 hareket normal kabul ediliyor kızlar. Siz hareket halindeyken amniyo sıvı çalkalandığı için bebek koruma mekanizmasındqn dolayı bebek uykuda oluyor. Sizin uzanınca kalp atışınız ve su sakinleşince harekete geçer. Hergün bir olmaz o haftalarda büyüme zamanları olunca uyuyorlar uyudukça büyüyorlar. Bir düzen oturtmaya çalışıyorlar. 🥰 Allahım sağlık sıhhat versin inşallah hepimize 🌸