BurcuSTopsakal Alttaki sıra sancılarımmış, ilk Nst’m oldu, kasığımdaki şişlik için gitmiştim hiç nst’me bakmadılar şişliğe yoğunlaştılar, ekranda 60-80 arası gördüm hep, ama ben bir şey hissetmiyorum. Normal mi hanımlar? Yarın kendi doktoruma görünmeli miyim 🥺
Damlaalyz BurcuSTopsakal kasıktaki şişlikte çok belirgin veya agriliysa lenf bezlerinde biriken enfeksiyon olabilir
BurcuSTopsakal Mervebektass 33 haftalığız canım. Banyoda kaydım düşmemek için tutundum fakat kasığımı zorladım galiba şişti
Damlaalyz Ara ara %60 a vuran ağrıların veya sancıların görünüyor hissetmiyorsan sancidir ama düzensiz ve doğum sancısına benzemiyor suan. Çocuğun kalp atimlari hızlı kendini strese sokma ama bir doktora git tekrar nst çektir bebek şuan biraz sıkıntıda gorunuyor. Kadın doğuma görün veya direk aciline git istersen biraz ağrım oluyor de
BurcuSTopsakal Damlaalyz Tamamdır çok teşekkür ederim, yarın kendi doktoruma randevu alıp baktırayım. Bu geldiğim yer kadın doğum acildi, başka bir şikayetten gitmiştim o yüzden hiç nstme bakmadılar 🥲
Mervebektass BurcuSTopsakal O halde ara ara bu sancılar normal sen sakin ol kendini stresten uzak tutmaya bak bebek için çünkü kasılıp, stres yapınca da bir nevi tetiklersin bence şuanlık normal herşey doktorunlada görüşürsün için daha rahat eder 🙂