Evett çok şükür güzel kızım artık kucağımda.
Öncelikle ilk doğumum, ilk gebeliğim. Hamileliğimin başından beri ne normal doğumda nede sezeryanda diretmedim. Akışına bıraktım hangisi hayırlısıysa o olsun dedim. Hersey normal ilerledi. 39+4 te köye çıktım biraz arabada sarsıldım bir saat sonra tuvalete gittiğimde kahverengi akıntı gördüm. Daha sonra tekrar gezmeye devam ettim :) akşam olduğunda karın kasılmalarım yoğunlaştı ama öyle ağrılı değil. Gece 2 de tuvalete gittiğimde bu sefer kanlı akıntı gördüm eşimi uyandırdım. Hastaneye gittik alttan muayene oldum 1 parmak kadar açılmam olduğunu söylediler nst mi doktoruma gönderdiler doktorum dayanılmayacak bi ağrısı yoksa eve gitsin ilk doğum ne zaman olur belli olmaz evde bu süreci geçirmesi daha iyi dedi. Benimde zaten öyle aman aman bi ağrım yoktu. Eve gittim ılık duş aldım. Önceden doğuma hazırlık videoları izlemiştim açılmayı hızlandırmak için onları yaptım gerçekten hiç durmadım oturmadım kendimi kızıma odakladım herseyin daha kolay geçmesi için. Saat 8 e doğru artık sancılarım daha da yoğunlaştı evimde asansör olmadığı için dördüncü katta kalıyorum inmem zorlaşır diye daha da artmandan gitmek istedim. Gittiğimde 5 cm açılmam vardı. Yatışım yapıldı. Kendi sancılarımı çekmeye başladım. 6,5 cm olduğunda suni sancı verildi. Sancı aralık sürelerim kısaldı ve sancılarımın süresi uzamaya başladı. Ara ara gelip alttam muayne ediyorlardı ebeler. Gelip baktılar tamamdır doktora haber verelim dediler ve doktorum geldi. Beni odamda alttan muayne etti. Doğumu yatakta baslatacağını, son evresinde çatala çıkartacağını söyledi. Sancılarım çok daha artmıştı. Doktorumun dediklerini yaptım ıkın dedi ıkındım kokay değildi evet ama bunun sonucunda bebeğinize kavuşacağınız duygusu size güç veriyor. Ikındım, ıkındım artık bacaklarımın arasında büyük birşey hissediyordum oda iyice aşağı inen bebeğimin kafasıydı. Hadi tuğçe çatala dedi kalktık gittik üç büyük ıkınmayla bebeğim kucağımdaydı. Öğlen saat 15.19 da kavuştuk. Onu gögsüme verdiklerinde ki sıcaklığı, nefesinin kokusu, teninin yumuşaklığı mükemmel bir duyguydu. Rabbim bekleyen dileyen herkese bu duyguyu yaşatsın. ❤️