Guelo valla canım benim ilk gebeliğimdi 39+6 da doğum yaptım 3 ay önce normal doğum, nişanım geldi neredeyse bir gün evde çektim sancımı, duş falan aldım gittiğim de 5 cmdi açıklığım, hemşireler ilk doğumun olduğu için akşamı bulabilir doğumun dedi belki açılman yavaş ilerlerse yarını bulur dedi Allah’tan ben şanslıydım sabah 8.30 da girdim içeri nstye bağladılar ama yatarak asla duramadım yürüdüm sürekli sonra baktılar sancılarım düzensiz suni sancı verdiler 12.15 de doğumumu yaptım suni aldıktan sonra asla yatıp nstde kalamadım sürekli yürüdüm çömeldim sanırım bu yüzden açıklığım kolay ilerledi. Suni sancı zor mu evet zor ama anne olacağiz sonuçta ve her işin bir zorluğu var kimse seni korkutmasın Allah kolaylık versin bir avazda kucağına al inşallah, nefes alıp vermeyi unutma :)