Geçen sene bu zamanlar peşpeşe düşük oldu
Doktor 3 ay dinlen dedi
Sonra başa dönmeyelim dedi tahililleri bekle dedi
Öyle böyle 9 ay geçti
Genetik verdik onuda bekle dedi 3 ay da oradan bu güne geldik korunmuyoruz düzensiz regl olduğum için yumurtlama gününü bilmiyorum
Sadece doktorun dediği akıntı yumurtlama gününü gösterir ona istinaden değerlendirdim gel
Polikistiklilk var doktor zayıfla demişti tabi hiç kolay değil
23 Haziran regl oldum 6 gün preiod
15 gün gecikme yaşıyorum
Daha da hastalanmadım kaşıklarım ağrıyor çabuk acıkıyorum psikolojik herhalde kaset test yaptım negatif
Geçen hafta kan verdim negatif
Bugün akşam kaset test yaptım negatif
Akıntım var iç çamaşırım sürekli ıslak regl oldum sanırım diyorum yok şu gibi akıntı.