Aysegulkinyas gecmis olsun dis ağrısı da en fenası hamileyken benimde oldu ama 12.haftamdaydim 16.haftama kadar bekledim adrenalinsiz lokal aneatezi ile yapilabilir diye kagit yazdi doktorum gittigim discide varmis adrenalinsiz anestezi allahtan yaptirdim rahatladim ama dayanilmaz agri olunca muhtemelen iltehap olusuyormus ve o bebege daha cok zarar verebiliyormus bu yuzden bu tarz durumda benimki ile ayni yontemle yaptiriliyor biliyorum tavsiyem dayan 13 haftan bitsin en azindan doktorun en dogrusunu sogler sana cnm.