Deletedmom_93 En yakınınızdakiler sizi de üzüp ağlatıyorlar mı, hayatınızda iniş çıkışlar oluyor mu? Yoksa hep mutlu musunuz, el üstünde tutuluyor musunuz?
MMad Deletedmom_93 inişli çıkışlı ağlamalı oluyor öyle el üstünde tutulduğum an da denk geliyor ama ilk ğç ay psikolojik olarak zordu benim için