Seri21 Bir kaç gündür grip soğuk algınlığı yaşıyorum burun akıntısı kaşıntısı bogaz ağrısı ve sırt agrısı var ne yapmalıyım bebeğe zararı olur mu
Hrdl Seri21 sıcak sütle zencefil iç canım geçmesse doktora gidersen antibiyotik veriyorlar gribe ilaç vermiyorlar zaten
Canseel13 Seri21 kuzum bende hamileliğimin ilk haftası faranjit oldum amtibiotik verdi doktor içtiğim gün ölü gibi uyudum sadece ertesi gün ıhlamur elma limon demledim içtim birşeyim kalmadı sirkeyle gargara yap birde tamamdır
Seri21 Hrdl çok teşekkür ederim canım bi kaç ay önce verilen bi ilaç vardı klamoks diye sıkıntı olur mu içmek acaba