burcudemirr Ben en başından beri Can beye gittim. Gülçin ve Aylin hanım ile ilgili iyi şeyler duymadım açıkçası. Anaokulu öğretmeniyim bol kadının ve velinin olduğu yerden dolayı 😬 Can bey Her konuda aynı soruları belki defalarca sormama rağmen cevapladı 🙏🏻 Doğum içinde içimi rahatlatmak için her detayı açıkladı. Öncesi sonrası çok ilgilendi. Oyüzden tavsiye ediyorum. 1 ağustosta sezeryan oldum ben 16.800 TL ye temmuzda fiyat aldığımda 15.000 di sonra zam gördü bir daha da görmedi. Doğum fotoğrafçısı, oda süslemesi bu fiyata dahil. Birde bebeğin ilk muayenesi aşıları vs ve benim kontrollerim dahil. Direk Can beyden randevu al derim. Tanışınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın