Cansel76 Ya kızlar 16+3 haftalığım bilmiyorum kasıklarda baskı hissediyorum hatta sanki mesaneye de baskı hissediyorum ama rahim ağzında bi baskı falan hissetmiyorum
lyraag Cansel76 20li haftalarla birlikte bebek yukarı çıkmaya başlayacak o zaman o baskı azalacak. Aynı haftalardayken bende de vardı doktorum bu şekilde söylemişti öyle de oldu merak etmeyin
Cansel76 Esrafatih01 perşembe doktordaydım herşey normaldi ama doktorum hareketsiz olduğum için kasların ağrır dedi de bilmiyorum
Cansel76 lyraag ayy inşallah doktorumda öyle söyledi de işte benim bi erken doğumum var ondan korkuyorum