Meliii en hayırlı zamanı bekliyordur inanın . Bende korunmayı bıraktıktan 2 3ay sonra falan oldum . Ama 8 haftalıkken kalbi durdu ve kürtaj oldum maalesef. Ve doktorum üç ay daha korunmamı istedi. Okadar dikkat eden biriydim neden durdu diye kendi kendime soruyorum ama nasip yani , arkadaşım vardı gebe olduğunu bilmeden antibiyotik kullandı baya ama bebeğini sağlıkla kucağına aldı . İnşallah en kısa zamanda sağlıklı bi gebelik yaşayıp sağlıkla kucağınıza alırsınız stres yapmayın 🌸🌸.