Fdmk benimde önde şeker yönünden araştırıldı tekrar şeker yüklemesi yaptırdığım halde bir sorun çıkmadı ancak doktorum yine de diyet yaptırıyor karbonhidrat tüketimi sınırlı özellikle karpuz kavun tüketme demişti ilk gebeliğim dede öndeydi 37+5 te geldi :)