Kızlar selam bugun kontrolümüz vardı 38+3 doktorum suyun falan gayet güzel dedi nst de sancı cıkmadı çatı muayenesi yaptı acayip canım yandı 🥹 2 cm acılman var bebek çok yukarda ama dedi bu cuma hastane cantanı da al gel sabah kontrole dedi yaşayan varmı böyle dedimi doktor size hiç su gelir mi ansızın nolur cevap