sedanurbelik Merhaba hanımlar Çam sakurada randevu aldım ama doktorum lohusa polikliniği olarak görünüyor 15 haftalık hamileyim bana bakar mı o bölümde iptal mi etmek zorunda kalıcam
elifsen Gebe polikliniği yazmalı ya da direkt kadın doğum yazmalı. Genelde kadın Doğum yazıp yanında bir açıklama var ise( kısırlık, jinekoloji gibi ) sadece o bölüme bakar