Melekkzm Mahizer Bencede öyle. Yok mail at da yok bide kabul edilmiyor geri dönüş de yapılmıyor falan filan😀😀 zor iş..
Ylnaknytk Mahizer kesinlikle size katılıyorum. Niye bu kadar kullanılan bir program kısıtlı anlamş değilim....
Ylnaknytk adm sayın admin neden anneleri uğraştırıyorsnuz kullandgım ne program varsa rahatlıkla kullanıcı adını değiştirme özelliği mevcut. Ve okudugum kadarıyla kapatmak içinde mail atılması gerekiyormuş bu da saçma bir yöntem.Bu bir menfaat tekniği değilse bizinle paylaşmanız mümkün olabilceğini düşünüyorum... Cevaplarsanız memnun olurum.
NaimeYilmaz Asafeymeninannesi BusraEda Profilinize girip artıya tıklayıp fotograf secmenize ragmen olmuyor ise, Fotografı kırpın Ekran goruntusu alarak kalitesini düşürün 2 yöntem de işe yaramadıysa wep üzerinden sayfamıza giriş yaparak deneyin 🌸
Asafeymeninannesi NaimeYilmaz 2 yöntemide denedim olumlu yanıt alamadım 😊 son olarak web yöntemini denicem saolun ❣
Deletedmom58 Asafeymeninannesi Değişiklikleri Kaydet e bi iki tıklamadan sonra ben ekleyebiliyorum. Kalıcı bi sorun değil sanki sadece ısrar istiyor😂
Blues ayguntugce nete Happy Mom yazıyorum ama hangi sayfaya girmem gerekiyor ben de bir türkü koyamadım foto
BurcuY adm Admin gelen bildirimler üzerinde bi değişiklik mi yapıldı 🙄 önceden okuduğumuzda kendiliğinden okundu olarak işeretleniodu şimdi işaretlenmio 🙄