Alyaaruya Kızlar merhaba transferin 5. Günündeyim ve regl olacakmış gibi ağrım var böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
Hubeyb9 Alyaaruya ben 11 aralıkta olmuştum hiçbir şekilde belirtim olmadı. Tutmadı diyordum 2. Transferdi çok şükür pozitif oldu cuma günü sezaryen olacam inşallah. Darısı sana olsun ya çok zor bir süreç çok iyi biliyorum. Rabbım o mutluluğu yaşatsın sana inşallah
ikizprensesannesi @Alyaaruya Evet normall ilaçların etkisiylede oluyor gaz şişkinlikte cabası🤦🏻♀️belirti aramayın ama olmuyor çünkü yani bende olmamıştı hayırlı pozitif haberler alın inşallah 🤲🏻
ikizprensesannesi @Alyaaruya Evet Kasım ayında bi yaptırdık maalesef negatifti Şubat ayında tekrar transfer oldum çok şükür pozitif oldu ikisinde de hiç belirtim yoktu ya da ben ayırt edemiyordum bilmiyorum
ikizprensesannesi @Alyaaruya Amin amin amin sizde hayırlı pozitif haberler alın inşaallahhh taze mi transfer oldunuz
littlechick Bende de olmuştu bu şekilde ağrı doktorla konuştum ilaçlardan olur demişti. İnşallah pozitif haberi alırsınız 🤲🏻
27r1907 3 ağustosta yaptırdım 10 unda pozitifti ara söra kasık ağrım hafif te göğüs hassasiyeti oluyordu suan 4 haftalık uygulamaya göre fazla bi belirtim yok psikolojik baskı yapmayın kendinize akısına bırakın tutmustur minik mucizen insallah