Ysn Yeniiannee eşim araba almaya mağazaya gitti o kadar tuhaflarki kutusuna koymadan öyle götürün dediler eşimde sinirlendi almadı saçma sapan iş yapiyolsr
Kubracls Yeniiannee mobilya değilde araba için gittik mağazaya gayet ilgililerdi beğendiğimiz arabayı depodan getirdiler eksiği var mı diye kontrol edip teslim aldık biz memnun kaldık genel itibariyle