Bugün 1 hafta oldu sezaryen olalı 17 sinde kontrolüm var. Korse ne zaman kullanmaya başladınız? Hangi korseyi kullandınız? Randevuya gittiğimde soracağım bende izin verirse kullanmaya başlayacağım ama hangi korse sezaryende daha kullanışlı oluyor kullananlar yazabilir mi?