Edihaz90 Kızlar aklıma bir şey takıldı E nabizda 27 haftalık görünüyor doğuma 98 gün kaldı diye Bu uygulama da ise 26 haftalık yazıyor doğuma 98 gün yazıyor sizce hangisi doğru
kelebekucusu Edihaz90 e nabız icinde olduğun haftayi gösteriyor mesela 25+3 ise 26.haftanin icindesin o yüzden 26 gösterir
Aysee1123 Edihaz90 Uygulamadaki veya e nabızdaki son adet tarihiniz yanlış yazıyordur belki ona bir bakın benim aynı mesela. Ayrıca bende de 29+3 üm ama e nabızda 30 haftalık olduğum yazıyor
Eyvahvaveyla Aysee1123 29+3 30 haftalık demektir zaten Örneğin 29+0/29+6 arası 30. haftadır 29.hafta değildir Yani uygulama ya da e nabız hatası yoktur e nabız zaten sağlık ocağı verilerine göre ilerler hafta hesaplamaları bu şekilde yapılır
Zeynep-ece Edihaz90 uygulama doğuma 40 gün kaldı diyor e nabız da 40 gün kaldı diyor. Sadece e nabızdan 35 haftalık uygulamada 34+2 olarak görünüyor 34 haftam dolduğu için e nabız 35. Haftadasin diyor
Eyvahvaveyla Edihaz90 yanlış değil doğru olan zaten 26+0/26+6 arası 27 haftalık demektir yani iki uygulamada doğruyu gösteriyor birisi gün şeklinde birisi haftalık şekilde gösteriyor tek fark bu
Eyvahvaveyla Edihaz90 evet 27 haftalık diyeceksiniz zaten acile gittiğinizde örneğin 26+4üm desen de 27 haftalık gebelik yazılır 27nin içindesiniz çünkü 💕