Elifeski22 230 gün geçti ama son 50 geçmeyecek gibi.. Şu an hayatımda her şey belirsiz. Çocuklar uyum sağlayabilecek mi, yanımda kim duracak,hastanede çift kişilik odada mi tek kişilik odada mi yatacağım, oğlan gece uyanır beni isterse bebeği nasıl bırakırım, oglani uyuturken bebek ağlarsa nasıl olur falan Aaaaağ imdat 😂 dogsun da görelim artık şu belirsizlikler kaybolsun istiyorum sonunda keşke tadını cikarsaydim diyeceğimi bile bile