Kardelen_sann Monaaa kimse yokmu kayseride bende burda bekleyeyim. Şehir hastanesine gidiyorum ama hiç memnun değilim
Prensessannessi Kardelen_sann erciyes hastanesi demet cengiz var gayet ilgili sizin soracağınız bişey kalmadan herşeyi bilgilendiriyor.
Faydogan Ben system hastanesine Mustafa Ertürk’e gidiyorum düşük tehlikesi vardı öneriler üzerine 6. Haftada Mustafa hocaya gittim memnunum 33 hafta olduk hala devam ediyoruz.