Dlbr23 Yenidenannee ilginç öğle söylemesi eksta ücret ödenmeden hiç bir doktor mesai dışı gelmiyor ve doğum mesayi dışına sarkarsa ekstra ücret ödenmedün kalmıyorlar.
Yenidenannee Dlbr23 bana o şekilde söyledi büyük ihtimalle sabah gittiğim için doğumum mesai saatleri içerisinde yapacağından o şekilde söylemiş olabilir bilemiyorum
Beyza-BBB ayla23 Çok başka birisinden bahsediyorsunuz bence.tum süreç boyunca gayet neşeli, inançlı ve destek olan bir doktor. Bana anne gibi yaklaştı tavsiyeleri olsun desteği olsun. Ayrıca sezeryana karşı bi doktor. Ben de normal doğum yaptım.
Brlsltn Nurmervella Mine hanım dışında diğerleri iyi genelde. Gebeliğin başında gittim ona iki kere Bebeğin sağlıksız, gelişmemiş deyip nerdeyse kürtaj yapacaktı bana.
Yaprakdokumuseverr momzuzan Sevmeyin bence de 😅 doğuma kadar şöyle normal doğurtucam böyle güzel doğurtucam dedi. Üstümde denemediği kalmadı.