ArzuGl Bayanlar belki bilen vardır diye sormak istedim. Ben 10 gün önce doğum yaptım dünden beri kanamam tamamen kesildi. Artık gusül alıp namaz vs başlayabilir miyim sizce? Yoksa 40 günü doldurmak şart mıdır? İnternette her sitede farklı birşey yazıyor.
Amargi_nes ArzuGl 40 ın dolmasi lazim diye biliyorum canim. Belki bi sureligine kesilmis. Snradan leke leke gelir. Oyle oldugunu duymustum
Elifenisebetul 40 gün en uzun müddeti, ama daha erken biterse gusül abdesti alıp namaz kılabilirsiniz, tekrar gelirse lohusalık devam ediyor demektir,