btlergn07 Kızlar 6+5teyim kasıklarımda ara ara ağrı oluyor bu normal dediler ama alttanda bazen batma gibi bir ağrı hissediyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda
mervemurat16 btlergn07 15+3 olduk hala kasıklarda ağrı oluyor regl olcam gibi bazen.Normal yani zaten regl döneminiz gelince daha yogun olur ağrı.Ayağınızı sıcak tutun dinlenin zamanla azalır ağrısı
Derinnmom btlergn07 normal bence çünkü bende de oldu o zamanlar, özellikle regl zamanı hem leke hemde ağrı normal bence
btlergn07 Derinnmom teşekkür ederim ilk hamileliğim hiçbir tecrübe olmayınca insan tedirgin oluyor işte
Derinnmom btlergn07 rica ederim canım bende senin gibiyim ilk gebelik tecrübe yok insan herşeye panik oluyor