Kızlar 36+2 haftalik hamileyim. Bebek 28. Haftadan beri aşağıda. Nomalde de aşağı bastırıyor. Yalnız bugün aşırı hareketli ve aşırı aşağı bastırıyor. Resmen göbeğimde değil sezeryan kesilen yerin orda hissediyorum. Bu hafta da normal mi. Kasilmam da 1 haftadır çok var.