tazeanne123_ ilk üç ay depolarından besleniyor zaten. Ben ilk hamileliğimde de şimdiki hamileliğinde ilk dört ay bir fiil kustum sürekli kilo verdim ama çok şükür bebeğin gelişimi gayet yerindeydi. Sen içini ferah tut, iyi düşün yeter ki bebeğin güzelce gelişecektir. İnşallah bulantın en kısa zamanda geçer de rutin hayatına dönersin, bulantı cidden psikolojiyi bozuyor çok iyi biliyorum 🤦🏻♀️